A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk. Szükséges cookie-k Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani. Marketing cookie-k Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le. Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban. Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra. Köszönjük!

GY.I.K

Aslini GY.I.K
  • Szállítási idő

    Saját készenlétben lévő termékekkel dolgozunk, így rövid szállítási határidővel tudsz számolni. Igyekszünk mielőbb teljesíteni a rendelésedet. Amennyiben a rendelést 11 óráig leadod akkor még aznap csomagoljuk és továbbítjuk a futárszolgálat részére.

    A szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-3 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék épp elfogyott vagy nincs a készleten, de rendelhető, küldd el rendelésed online és kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. 

  • Szállítás díja

    Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj, 6.000 Ft vásárlás erejéig 1090-1290 Ft, 6.000 Ft vásárlás felett INGYENES!

  • Az elállást nem kell indokolni?

    Te a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket, ha az teljesen hibátlan és bontatlan állapotban van! Vagy ha egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, akkor jogosult vagy azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.

  • Ki minősül fogyasztónak?

    A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok! 

  • Utánvétes szállításkor mi történik ha nem veszem át a csomagot?

    A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Köszönjük megértésedet.